Zev Abadon Novak posts : 2924 hugs & kisses : 118 Join date : 2015-03-10 Credit : Starboy/gif:fire breather GIVENCHY
a pretty face doesn't mean a pretty heart | DEITIESDievai, Dievybės, Kūrėjai, Šventieji. Per daugelį tūkstančių metų, keičiantis laikams, išsilavinimui ir žmonių supratimui, šios, būtybės įgavo daugybę pavadinimų. Ir visi jie iš dalies teisingi. Dievai, kadaise, tūkstančius metų atgal, buvo dvylika žmonių, užgimusių su ypatingomis galiomis, magija. Jų pagalba, jie dėjo visas pastangas kad jų miestas klestėtų, augtų, ir jį aplenktų gamtos negandos. Tačiau galios augo, kaip ir jų ambicijos, kas privedė prie karo ir miesto sunaikinimo, už tai vienuolika dievų buvo ištremti. Nors jie niekada neprarado vilties ištrūkti iš pomirtinio pasaulio, ir kantriai laukė tinkamos akimirkos, užverbuojant reikiamus žmones.
GEBĖJIMAI: - Nemirtingumas - visi dievai nesenstantys ir nemirtingi. Jie neturi fizinio amžiaus tik egzistencinį. -Fizinė jėga- Dievai yra fiziškai greiti ir stiprūs. Jie gali lengvai pakelti iki 40 tonų sveriančius daiktus. -Antžmogiškas atsparumas- Ne tik kad Dievų kūnai nesensta, bet ir nepažeidžiami. Jų neįmanoma sužeisti paprastais ginklais, ugnimi, ar sukeliant traumas. -Dievai negali turėti biologinių vaikų. Išskyrus jei vaikų susilaukiama su pirmaisiais žmonėmis. - Dievai gali šnekėti visomis pasaulio kalbomis. - Magija. Raganos kilo iš Dievų, tad lygiai taip pat gali užsiiminėti magija- telekineze, alchemija, prakeiksmų, burtų kūrimas ir naudojimas, telepatija, skausmo manipuliacija, energijos kaupimas - Visi dievai valdo keturias stichijas: orą, vandenį, ugnį ir žemę.
SILPNYBĖS: - Dievą gali nužudyti tik kitas dievas, tačiau nužudžiusiajam būna skausmingos pasekmės: proto netekimas, magijos netekimas, negrįžtamas susilpnėjimas ar tapimas paprastu žmogumi. - Vienintelės kas gali nužudyti Dievus- menados. Tiksliau iš jų kraujo pagamintas ginklas.
Sisters of fate: Tarp užgimusių dievų, tikrosios Achilles seserys buvo paaukotos savo pačių brolio ir nusiųstos į pomirtinį pasaulį be galimybės išeiti. Jos turėjo kurti, puoselėti ir valdyti pomirtinį pasaulį, be galimybės grįžti į gyvųjų tarpą, nes, burtas veikė taip, kad pomirtinis pasaulis negali egzistuoti be prižiūrėtojų, o ką tik atvykusios sielos galėjo sukelti chaosą ir netvarką, kas galėjo kelti grėsmę pomirtinio pasaulio sunaikinimui. Athena, Iris, ir Clio ne tik vykdė joms pavestą misiją, bet ir sugebėjo ugdyti savo galias, paslapčia tapdamos stipresnės už savo brolį, kuris, save laikė stipriausiu iš Dievų. Jos tapo visos žmonijos lemtimi. Kai Juhan įkalino Dievus į pomirtinį pasaulį, seserys gavo galimybę grįžti į gyvųjų pasaulį, įvykus sielų mainams. Prie visų Dievų galių, lemties seserys turi ir šias galias: - Jos gali matyti kiekvienos būtybės praeitį, dabartį ir ateitį. - Matant ateitį jos gali numatyti visų žmonių ir būtybių poelgius ir sprendimus. - Jos gali suteikti vaisingumo visoms egzistuojančioms būtybėms, suteikiant galimybę susilaukti vaikų. Vienintelių ko šis gebėjimas neliečia - pačių Dievų. - Manipuliacija mirtimis. Kadangi jos atsakingos už pomirtinį gyvenimą ir lemtį, seserys gali numatyti kas kaip ir kada mirs. - Seserys gali numatyti visų padarų ir žmonių sprendimus, pasirinkimus, artimiausius veiksmus.
HUMANSŽmonės yra paprasti žmonės, jie gyvena savo paprastus gyvenimus, kuria šeimas, dirba, miega valgo ir gyvena paprastus gyvenimus. Tačiau, mūsų forume, įdomumo dėlei, žmonės gali būti su ypatingais gebėjimais. Galbūt, jų sapnai numato ateitį, jie gali jausti kitų baimes, užsiiminėti hipnoze, net numatyti ar nuspėti su kokia antgamtine būtybe gali turėti reikalų. Žmonės gali sugebėti gaminti gėrimus, nuodus, miltelius, ar kitą medžiagą, kuri gali paveikti antgamtinę būtybę, kitaip tariant nusimanyti alchemijoje, chemijoje ar kituose moksluose, kurie, gali būti ne ką prastesni už antgamtinių padarų turimas galias. Žmonės gali jas medžioti, tačiau, jie yra silpnesnė grandis, silpnesnė net už medžiotojus. Tačiau dėl ypatingų gebėjimų nedera persistengti: paprastas žmogus nesugebės skraidinti daiktų ar vienu rankos judesiu ištraukti vilkolakio širdį. Tačiau, ypatingas gebėjimas, kurį žmogus nepasivargina lavinti, labai gali pagelbėti gyvenimui tarp antgamtinių būtybių. Pirmieji žmonės Tai nedidelė grupelė žmonių, egzistavusi dar prieš Dievų egzistavimą. Manoma jog jie buvo pradas visai žmonijai. - Nemirtingi žmonės gali susilaukti vaikų su bet kokia antgamtine būtybe, net Dievais. - Pirmųjų žmonių vaikai - menados, kurių pirmoji moteris susilaukė su Dievais. - Jie nemirtingi, o nužudyti prisikelia iš naujo. - Pirmųjų žmonių kraujas turi magiškų galių - Jų likę vos keli, o žinodami savo vertę, šiai dienai jie slapstosi. - Pirmieji žmonės moka kalbėti visomis pasaulio kalbomis. - Pirmieji žmonės geba greitai prisitaikyti prie naujausių technologijų, tarsi visuomet jas būtų žinoję. - Pirmieji žmonės yra gyvos enciklopedijos, kurios žino kas buvo, manoma, jog žino kas bus.
VAMPIRESKai Morojai nugalėjo savo priešus ir kaimas buvo vėl išlaisvintas, jų vadui, buvo negana, jis troško absoliučios galios, troško užkariauti visą pasaulį. Jį mėginusi sustabdyti žiniuonė, per pilną saulės užtemimą, tapo pirmąją vado auka. Jis išsiurbė visą žiniuonės kraują, tačiau ji, mirdama, pasiėmė ir Morojaus gyvybę. Tačiau vadas po kelių dienų atgijo, tik jau nebebuvo toks koks buvo. Jo mintys buvo apsėsto vieno dalyko- alkio. Jis nė nemirktelėdamas išžudė visą savo kaimą, kurį šitaip gynė, tačiau alkis nepranyko. Jam atsirado aštrios iltys, akys, maitinimosi metu patamsėdavo. Jis tapo stiprus ir galingas kaip niekad. Neilgai trukus, vampyrų rasė ėmė plisti, sėdama mirtį aplink visą žemyną.
SAVYBĖS: - Išgalvoti vampyrai priimami, jų pervertimo amžius neribojamas. - Vampyrai dega saulėje, todėl gali išeiti tik naktį. Nors raganos gali sukurti amuletą, kuris apsaugotų nuo saulės, tačiau to taip paprastai nedaro. - Sąraše esantys vampyrai jau turi amuletus, apsaugančius nuo saulės, tačiau išgalvotiems veikėjams ir žmonėms, forume perverstiems vampyrams, juos reikės susiorganizuoti RPG metu, prašant kurios nors raganos. - Vampyrai gali manipuliuoti žmonių mintimis ir sapnais. - Vampyrai privalo maitintis krauju, nes kitaip mirs. Žmonių maistas irgi valgomas, tačiau gyvybės nepalaiko. - Vampyrai - tai mirę žmonės, todėl nebegali turėti vaikų. - Vampyrai alergiški verbenai. - Vampyru žmogų gali paversti ir galingi raganiai. Tačiau žmogui virtus vampyru būtent magijos pagalba, jie trokšta tik raganių kraujo. Žmogaus kraujas pilnai nepasotina, jis tampa neskanus ir šie vampyrai ima maitintis vien raganiais. SHAPESHIFTERSPavidalų keitėjų genas atsirado iš prakeiksmo, kai iris negalėjo leisti tęstis uždraustai meilei tarp Archilles sužadėtinės ir Myles, paprasto kaimo vaikino. Tačiau meilė buvo stipresnė už prakeiksmą, ir nors Myles virto vilku, kaip kad buvo Iris planuota, tačiau galėjo jis atvirsti į žmogų, o po to pasiversti į bet kokį gyvūną. Šis prakeiksmo genas gali būti perduotas iš kartos į kartą. Vaikai paveldi iš tėvų, senelių ir panašiai.
GEBĖJIMAI: - Shapeshifters gali išgyventi šimtus metų. - gali pasiversti bet kokiu gyvūnu ir be vargo atvirtsti į žmogų. - pakeisti pavidalą jie gali tik į gyvūno. Pavirsti į kitą žmogų įmanoma tik didelės aukos dėka, arba pavirtus į skinwalker. Kitais atvejais mėginimas pavirsti į žmogų gali baigtis mirtimi. - Telepatija. Pavidalų keitėjai gali bendrauti mintimis, tačiau tik gyvūnų pavidaluose. - Jėga ir greitis- pasikeitus į bet kokį gyvūną, pavidalų keitėjai tampa stiprūs greiti, ar atsparūs puolimams, priklausomai nuo pasirinkto gyvūno rūšies. - Pavidalo keitėjo neįmanoma nužudyti esant persivertusio. Jis mirti gali tik žmogaus formoje.
SILPNYBĖS: - Realūs gyvūnai jaučia keitėjo kvapą, todėl dažniausiai tampa agresyvūs ir irzlūs. Keitėjo kvapo gyvūnai gali neužuoti tik keitėjui esant gyvūno formoje. - Keitėjas gali būti nužudytas nupjaunant jam galvą arba ištraukus širdį. - Pavidalo keitėjus galima atskirti iš nuotraukų ar vaizdo įrašų - juose jų akys šviečia ryškiau. - Iridiumas - retas metalas, kuris gali sužeisti sustabdyti ar net nužudyti pavidalo keitėją. SKINWALKERSTai pavidalų keitėjai, kurie gali pavirsti į bet kokį, gyvą, mirusį ar išgalvotą žmogų. Jie taip pat gali nukopijuoti antgamtinių būtybių ypatybes, pvz. vampyro iltis. Pasak legendų pavidalų keitėjai buvo prakeikti raganų, norint suteikti jiems daugiau galios, šitaip tampant visai nauja rūšimi, kuri tapo stipresnė ir pranašesnė už pavidalų keitėjus. Skinwalkers gali tapti pavidalo keitėjas, su auka - tai yra nužudant kitą pavidalo keitėją. Tai didžiulė auka, nužudant savo rūšies būtybę, draugą, galbūt net šeimos narį.
GEBĖJIMAI: - Gali pavirsti į bet kokį žmogų arba imituoti antgamtinę būtybę tiek ilgai, kiek patinka. - Pavirtus į kitą žmogų, skinwalkers perima to žmogaus prisiminimus, mintis ir jausmus. - Skinwalkers sensta lėčiau nei paprastas žmogus. - Skinwalkers nemirtingi, sužeidimai sugyja greičiau.
SILPNYBĖS: - Pabuvus pakeistame pavidale per ilgai, pasirodo šalutiniai poveikiai: silpnumas, alpimas, vėmimas, atminties praradimas. - Skinwalkers galima sužeisti ir nužudyti su sidabru arba ginklais, išmirkytais baltuose pelenuose. - Shapeshifter tapęs skinwalker netenka savo emocijų ir jausmų.
WITCHESPirmieji pasaulio raganiai atsirado kai buvusi Achilles sužadėtinė pavogė Dievų ugnį, ir joje buvusią magiją pasiimdama sau ir išdalindama keliems artimiausiems draugams, sukurdama mažą raganių koveną. Jie ne tik kad įgavo galių, bet ir įgavo galimybė perduoti jas savo vaikams. Raganių rasė tapo labiausiai plintanti pasaulyje. Praėjus ne vienam tūkstantmečiui vis dar yra galimybių tobulinti magiją, receptus, burtus ir užkalbėjimus. Magija buvo sukurta tik šviesioji, kuri buvo skirta gydyti, gelbėti, padėti, kurti ir plėtoti. Tačiau iš kiekvieno gėrio atsiranda ir blogis. Juodoji magija taip pat gana plačiai paplitusi, tačiau ši magija turi savo ribas. Peržengus jas ne tik netenkama magijos, bet ir neretai užsibaigia raganiaus mirtimi. Magija tai gebėjimas antgamtinę energiją paversti fizine jėga per žodžius, rankų ar veido judesius.
SAVYBĖS: - Raganiai kaip ir paprasti žmonės sensta ir miršta, tačiau jų senėjimas yra šiek tiek sulėtėjęs. Taip pat raganių didžiausias atradimas - senėjimą stabdantis gėrimas. - Būrimas tai žodžio, frazės, sakinio pavertimas energija aplinkoje. Pvz. žvakės uždegimas, daiktu judinimas ir t.t Taip pat žodžių galia buvo kuriami prakeiksmai ir kiti burtai. - Energijos kaupimas. Galimybė kaupti energiją iš žmonių, magiškų būtybių, daiktų, dangaus kūnų. - Įvairiausių nuodų, mikstūrų, eliksyrų gamyba iš žolelių, kūno dalių, ir kitų magiškų priemonių. - Telekinezė - galimybė judinti daiktus mintimis. - Skausmo sukėlimas. Raganiai geba mintimis sukelti skausmą kitoms antgamtinėms būtybėms. - Raganiai geba valdyti gamtos stichijų elementus- orą, vandenį, ugnį ir žemę. - Ritualų metu gali savo sielą atskirti nuo kūno nukeliaujant kažkur kitur. - Telepatija gebėjimas raganiams burtais pasiekti kitų protą ir mintis. - Raganiai geba burtų pagalba kurti iliuzijas. - Raganių magijos stiprumas priklauso nuo jų gyvenimo ilgumo. Kuo ilgiau gyvena raganius tuo jis yra stipresnis - Raganiai gali turėti vaikų.
SILPNYBĖS: - Raganiai alergiški amalo žolei. Ji laikinai atima raganiaus galias. - Raganius galima nužudyti kaip ir paprastus žmones, jie neturi atsparumo ginklams ar įkandimams. Tačiau dažnai geba apsisaugoti su magija. - Raganiai negali prikelti mirusiųjų. - Atliekant sudėtingus burtus raganiai privalo kažką paaukoti. Kuo sudėtingesnis burtas tuo didesnė auka. - Raganių galios nėra beribės. Jos gali išsekti, baigtis, ar įvykus skaudžiam veiksmui, netekčiai, tiesiog pradingti, ar laikinai užsiblokuoti. - Raganiai negali atšaukti kito raganiaus sukurto burto, prakeiksmo, užkalbėjimo. Tai gali padaryti tik burtą kūręs raganius. - Raganiai gali mirti nuo kitų antgamtinių būtybių išpuolių ar gali būti nužudyti magijos pagalba - Praradę savo galias, raganiai tampa paprasčiausiai žmonėmis.
SIPHONERSSiphoners yra raganiai, gimę, raganių šeimose, tačiau be magiškų galių. Senaisiais laikais, tokie vaikai tapdavo šeimos gėda, nes visuomet būdavo tikimasi, žinias apie magiją bei galias perduoti būsimoms kartoms. Gimę neraganiai būdavo nužudomi, išmetami ar paliekami likimo valiai. Išgyvenusieji rasdavo savo unkialius gebėjimus, savotišką magiją, kurią galėdavo naudoti arba geriems tikslams arba keršyti ir kenkti tiems, kurie jų atsisakė.
SAVYBĖS: - Siphoners sugeria magiją iš kitų žmonių, padarų, daiktų, aplinkos. Tai laikinai suteikia jiems gebėjimą burti. - Siphoners dažniausiai būda įvairių viralų, nuodų ar žolelių meistrai, tai jų stiprioji pusė. - Kadangi siphoners magija būna skolinta, jie yra nepajėgūs atlikti sunkių burtų. - Medžiotojų kraujas gali laikinai suteikti stipresnes galias nei jų siurbimas iš aplinkos. Nebūtina gerti medžiotojų kraujo, užtenka, jį turėti ant savęs. Pavyzdžiui, jame išmirkius rankas. - Raganiai gali užkerėti siphoners, sukelti jiems skausmą, magiškai įkalinti. - Siphoners yra mirtingi ir senstantys kaip žmonės. Jų privalumas - senėjimą stabdantis gėrimas. - Manoma, kad ilgalaikę galią siphoners galėtų gauti iš dievų ar jųn ginklų. Tačiau kadangi dievai laikomi neegzistuojančiais, siphoners nėra apsėsti ta mintimi. Nors nedaugelis yra tikinčių ir ieškančių būdų kaip gauti pastovias magiškas galias.
MOROIMoroi yra vampyrų pradininkai. Prieš du tūkstančius metų, du, vienas šalia kito įsikūrę kaimai niekaip nepasidalino teritorijomis, todėl tuo metu vienintelis konflikto išsprendimo būdas buvo karas. Priešininkų kariuomenė buvo stipresnė, didesnė, galingesnė. Jiems nerūpėjo vien laimėti teritoriją, jie norėjo būti visiški užkariautojai. Vyrai žudė moteris, vaikus, degino namus, naikino kaimą. Pralaimėjusioji pusė neketino lengvai pasiduoti, kaimo žiniuonės prisakyti, kariai ėmė gerti bendrakaimių kraują, kas jiem suteikė jėgą, stiprybę, aštresnius pojūčius. Su žmogaus kraujo pagalba, kariai sunaikino priešus, ir išslaisvino savo kaimą nuo priespaudos. Žmogaus kraujas ir žiniuonės stebuklingas gėrimas, kuriuo ji girdė karius, sukūrė naują, atskirą žmonių rasę. Jų gyvenimo trukmė pailgėjo, jų nebekankino ligos, senatvė. Jie ėmė lėčiau senti ir gebėjo ilgiau išlaikyti jaunystę ir grožį. Sakoma, kad maoriai labai gražūs, spindintys žmonės, kuriais žavisi aplinkiniai. Keičiantis laikams, žmogaus gėrimas žmonių kraują ėmė kelti aplinkinių pasišlykštėjimą, ir norą tokius žmones uždaryti, kad šie, nekenktų visuomenei, todėl šiai dienai maorių yra labai sumažėję. Nors, šios rasės tikėtojai ir pradininkai vis dar ieško bendraminčių, kuriuos galėtų prisivilioti į savo būrius, ar kuriamas sektas. Moroi pavadinimas kilo iš kadaise laimėjusio kare kaimo pavadinimą.
SAVYBĖS: - Morojai nėra nemirtingi, tačiau jų gyvenimo trukmė pailgėjusi iki 150 metų. - Morojų nemirtini sužeidimai sugyja greičiau nei žmonių. - Morojai yra stipresni ir greitesni už žmones, tačiau lėtesni ir silpnesni už vampyrus. - Morojai gerai mato naktį, turi jautresnę klausą ir uoslę. - Norint išlaikyti savo galias, Morojai turi reguliariai gerti žmogaus kraują. - Morojai pasižymi nežemišku grožiu. Dažnai, jiems, užuot ėmus kraują iš donorų, smagu vilioti savo aukas. - Morojai nejaučia alkio ar poreikio gerti kraują, jie maitinasi normaliu žmonių maistu. - Morojai gali manipuliuoti žmonių mintimis, bet tik žmonių, kitų rasių manipuliacijos neveikia. - Morojai turi atsparumą visoms žmonių ligoms.
SILPNYBĖS: - Morojai jautresni saulei, todėl, joje ilgai išbūti negali. Nors saulės šviesa jų nenužudo, tačiau gali pasireikšti niežulys, pigmentinės nepagydomos dėmės ar alerginė reakcija. - Nepaisant atsparumo ligoms, greito gijimo ir ilgos gyvenimo trukmės, morojai vistiek yra mirtingi. - Morojai, nors ir fiziškai stipresni, tačiau jų protas nėra toks stiprus, todėl morojais gana lengva manipuliuoti net be ypatingų galių. Jie gana patiklūs, jiems nesunku meluoti ar juos apgaudinėti.
HUNTERSPasaulyje kuriantis ir plintant antgamtinėms būtybėms, atsirado ir medžiotojo genas. Pirmieji medžiotojai užgimė prieš du tūkstančius metų, vos atsiradus pirmiesiems vampyrams. Šių žmonių pašaukimas- naikinti visas antgamtines būtybes, apsaugant žmoniją. Ragana, vampyrams sunaikinus jos namus ir šeimą, paaukojo savo gyvybę, tam, kad sukurtų stipresnius žmones, pajėgius žudyti antgamtines būtybes. Tačiau vienos raganos magijos buvo per mažais, ir, medžiotojai nors ir tapo stiprūs, jie taip pat įgijo ir silpnybių. Nors originaliai medžiotojai buvo sukurti kaip šeima, tačiau sužinojus apie rašytojų egzistavimą, jie tapo vienišiais, nes nebuvo galima pasitikėti niekuo, net saviškiais.
GEBĖJIMAI: - Medžiotojo genas perduodamas per genus iš kartos į kartą. - Medžiotojai yra daug stipresni, greitesni, turintys geresnius refleksus, klausą ir regą už žmones. - Medžiotojai, su savo turimais ginklais yra pajėgūs nužudyti antgamtines būtybes. - Medžiotojų neveikia apžavai, manipuliacijos, hipnozės, pavergimai, ar jokie kitokie mintis kontroliuojantys būdai. - Medžiotojai nėra nemirtingi, sensta ir miršta kaip žmonės. - Medžiotojai įpareigoti žudyti. Jie draugauti gali tik su kitais žmonėmis, prieš visas kitas būtybes kyla nevaldomas noras juo nužudyti ar sužeisti. - medžiotojai taip pat siekia sunaikinti ir visus rašytojus. - Medžiotojai dažniausiai turi savo slėptuves, kuriose būna surinkti ar iš kartos į kartą perduoti ginklai, dienoraščiai, knygos, ir visa turima informacija apie antgamtines būtybes, jų silpnybes ir būdus kaip juos sunaikinti. Kuo senesnė medžiotojų šeima, tuo daugiau informacijos perduodama būsimom kartom. - Kadangi žudymas prieštarauja žmogaus prigimčiai, medžiotojai kurį laiką gali regėti vizijas apie nužudytąjį, haliucinacijas, juos gali apimti kaltės jausmas. - Medžiotojus galima nužudyti kaip ir bet kokį žmogų. - Jie neištvermingi ligoms ar senatvei. - Medžiotojas, kuris pasipriešina savo prigimčiai, ar ima bičiuliautis su priešais, tampa išdaviku, kurio mirties gali siekti kiti mežiotojai. - Medžiotojams draudžiama kurti šeimas su antgamtinėmis būtybėmis. - Vieninteliai su kuriais medžiotojai gali sutarti ar susivienyti, kurti šeimas ar bet kokias partnerystes, yra raganiai.
WRITERSKai Juhan sukūrė stebuklingąją plunksną, su ja atsirado ir rašytojų grupė. Jie, vieninteliai žino apie visas egzistuojančias būtybes pasaulyje ir jų darbas, kurti istorijas, pasakas, mitus, legendas, tam, kad visos antgamtinės būtybės liktų paslaptyje. Už savo gerai atliktą darbą rašytojas yra apdovanojamas, o visi, prasitarę svetimiems apie antgamtinių būtybių egzistavimą, būna pasmerktas mirčiai. Pirmasis pasaulyje atsiradęs rašytojas dabar žinomas kaip David, buvo apdovanotas amžinuoju gyvenimu, ir amžina jaunyste, todėl ir šią dieną jis gali kurti pasakas, apie savo akimis matytus įvykius, juos paverčiant nerealiais, ir toliau kruopščiai saugant antgamtinių būtybių paslaptį. Rašytojais tampama iš kartos į kartą perdavus stebuklingąsias plunksnas, kurios yra užburtos taip, kad negalėtų rašyti tiesos. Plunksnose yra magija kuri, arba rašytojui suteikia kokią nors galią, gebėjimą, arba sukelia mirtį už išdavystę. Arba rašytoju galima tapti, plunksnai pačiai susiradus naująjį šeimininką. Plunksnų pasaulyje yra ne viena dešimtis. Gavęs plunksną ir rašytoju tapęs žmogus, tampa įpareigotas tęsti šį, kaip jiem įtikinta, kilnų darbą, apsaugant žmoniją. Nors iš tiesų yra saugomos antgamtinės būtybės, kurios, išlikusios paslaptyje, leidžia jiems skriausti vieniem kitus, ir, svarbiausia žmones.
SAVYBĖS: - Rašytojai yra smarkiai nekenčiami medžiotojų, kurie siekia išnaikinti antgamtiniu padarus ir išlaisvinti žmoniją. Kadangi rašytojai yra iš dalies vieni jų, nes juos saugo, medžiotojai be gailesčio medžioja ir žudo "saviškius". Tai tikriausiai vienintelis atvejis istorijoje, kai žmonių rasė pasirengusi išnaikinti vieni kitus. - Rašytojai paprasti žmonės, kurie sensta, miršta, neturi ypatingų gebėjimų. Stebuklingų gebėjimų jie įgauna iš plunksnos magijos. - Rašytojai, nors nėra fiziškai stiprūs, tačiau jų žinios apie antgamtines būtybes, yra neįkainojamos, todėl rašytojai yra medžiojami ne vien medžiotojų bet ir pačių antgamtinių būtybių, kurios, arba nori turėti tiek žinančius žmones šalia kaip draugus, arba juos pagrobti ir priversti tarnauti tik jiems, įduodant visus įmanomus būdus kaip sunaikinti kitas antgamtines būtybes.
MAENADSDievai žinojo jog anksčiau ar vėliau kas nors mėgins stoti prieš juos, mėgins atimti galią valdžią nurungti ar nukauti. Jiems reikėjo asmeninių pagalbininkų, arba tiesiog vergų, kurie suteiktų jiems galią, kada to labiausiai reikia. Jiems reikėjo, kad išaušus sunkiam metui, o jis tikrai išauš, jie turėtų atsarginį planą. Kas būtų geriau nei vaikai, savas kraujas, galios paveldėtojai, paleisti į pasaulį ir pasirengę tarnauti kai išauš laikas. Tačiau daugelį metų, kol kūrėsi jų miestas, Dievai negalėjo apvaisinti nei vienos moters. Ne tik Dievus, bet ir jų seseris kankino nevaisingumas, nes ir šios per daugelį metų nesusilaukė nei vieno palikuonio. Dievų planas nesiklostė taip kaip jie norėjo. Tada, Dievai su Achilles priešakį, nusprendė, kad galbūt raganos, turinčios beveik tokią pat galią kaip ir jie, bus pajėgios pastoti ir išnešioti Dievų vaiką. Visame mieste prasidėjo raganų gaudynės, prievartavimai, grasinimai, reikalavimai. Dievai buvo puolę į neviltį, tad leido sau betkokias priemones tikslui patenkinti. Šitaip vieno jų kelyje pasitaikė ką tik į miestą atvykusi Ishah. Ji pakliuvo Dievui į nagus, buvo paimta prievarta, o paskui palikta, tiesiog, pamiškėje, kur, ėjo skinti uogų. Šis lemtingas kartas buvo buvo sėkmingas.Ishah laukėsi Dievų vaiko. Vaikas dar įsčiose buvo kitoks- vystėsi labai greitai, ir vos po menėsio išvydo pasaulį. Tačiau tai nebuvo tai ko Dievai tikėjosi, gimusi mergytė turėjo juodas akis, ir viduje slypintį prievartos sukurtą blogį. Pimosios moters krauju sutepta, Dievų prievarta sukurta, raganų palaiminta gimė pirmoji menada pasaulyje- Dievų sukurtas ginklas jiems sunaikinti. Ishah buvo palikta Dievų nelaisvėje keletą metų tam kad gimdytų daugiau vaikų. Visi jie gimė tokie patys, kaip ir pirmagimė Raya. Dievai buvo be galo laimingi, galvodami jog sukūrė savo asmeninę armiją, kariuomenę, kuri apgins juos,kai šie bus bejėgiai. Tai, kad menados gali nužudyti Dievus, buvo didžiausia jų egzistencijos paslaptis. Todėl buvo sukurta jų egzistencinė priedanga. menados ėmė skleisti tikėjimą,maldas, apeigas, kurios išreiškia meilę Dievams. Ištisos rasės maskuotė suveikė taip puikiai, jog šiai dienai atsiradusios naujos menados nežino tikrųjų savo galių, ir iš ko yra kilusios. Pakliuvus tarp menadų - galima pagalvoti kad tai eilinis paauglių vakarėlis su alkoholiu, narkotikais ir keista, nesuprandama muzika. Tačiau tokie menadų susibūrimai rodo jų tikėjimą ir susivienijimą, jiems jie yra be galo svarbūs. Jų susibūrimai visada užsibaigia aukojimu Dievams, padėka jiems už egzistavimą ir namus. Tik vienintelė Raya, kuri vis dar yra menadų vadė - laukia, kada Dievai ištrūks į laisvę, kad galėtų išskersti visus po vieną ir galiausiai atsilygintų už visus savo blogus darbus.
GEBĖJIMAI: - Menados yra vienintelis ginklas prieš Dievus. Jų prisilietimai sužeidžia, susilpnina Dievus, o iš menadų kraujo pagaminti ginklai, gali juos nužudyti. - Amžiškumas: menados neturi fizinio amžiaus, tik egzistencinį. Jie nesensta ir nemiršta. - Greitas gijimas - nuo nemirtinų sužeidimų menada greit sugyja. - Menados yra greitesnės ir stipresnės už žmogų, i jauną vampyrą, bet silpnesnės ir lėtesnės už senus vampyrus. - Menados gali atlaikyti nesudėtingų burtų atakas. - Jų neveikia vampyriškos proto manipuliacijos, įtaiga, ar hipnozės. - Menados gali surinkti aplinkui esančią energiją. Tai atrodo panašiai kaip hipnozė, kai, rinkdama visą įmanomą energiją, Menada, atrodo, palieka savo kūną. Šis menadų gebėjimas yra itin vertinamas tarp raganų. - Hipnozė ir įtaiga - Menados gali hipnotizuoti visus padarus, net Dievus. Taip pat gali valdyti mintis, sukurti naujas, pašalinti senas. - Skausmo iliuzija - Menados gali sukelti skausmo iliuziją visiems padarams, net Dievams. - Balso manipuliacijos- Menados gali manipuliuoti balsais, apsimetant kažkuo kitu. - Menadų kraujas gali būti nuodingas ar net mirtinas visoms būtybėms. Kraujas poveikio nedaro tik žmonėms.
SILPNYBĖS: - Menadas gali nužudyti tik raganos (kelios vienu metu). - Vampyro kraujas - nuodingas menadoms. Gavusios vampyro kraujo menados ima regėti iliuzijas, košmarus, paprastai tai veda prie išprotėjimo. - Menados nėra atsparios ifritų ugniai. HYBRIDSHibridas, tai dviejų skirtingų rasių mišinys. Hibridas pasisavina abiejų rūšių galias. Hibridas yra stipresnis už vienos rūšies atstovą, nes hibridas paveldi abiejų rasių gebėjimus ar galias, kuriomis gali kuo puikiausiai naudotis. Dažniausi hibridai- vaikai dviejų skirtingų rasių tėvų, retais atvejais pasitaiko ir paverstų magijos, prakeiksmų, ar pvz virtę vampyrais.
SAVYBĖS: - Hibridus silpnina abiejų turimų rasių "achilo kulnai". - Trijų skirtingų rūšių hibridai retenybė. - Hibridai gali turėti vaikų. - Hibridai gali netekti magijos, tačiau tuomet jiems lieka tik antros rasės savybės. - Hibridą galima nužudyti pasitelkus jo turimų rasių silpnybes abiejų iš karto.
IRFITSŽmonių per amžius kurtoje mitologijoje Ifritai aprašomi kaip piktosios dvasios, kurios valdo ugnį ir visur aplink kelia chaosą. Mitologija labai nenutolsta nuo tikrovės. Iš tiesų ifritai yra ugnie padarai, gebantys sukurti ugnį, kurios neįmanoma sunaikinti. Ji buvo praminta "pragaro ugnimi" o visi, gebantys ją iššaukti, neretai laikomi demonais. Ifritų atsiradimo istorija nėra labai graži. Maždaug prieš 1000 metų, kai žmonės lankėsi naujosiose, dar neatrastose žemėse, jie pasiekė gyvenvietę, kurioje gyveno vos kelios dešimtys žmonių. iš jų gyvi liko vos septyni, nes gyvenvietė buvo puolama maro. Likusieji septyni, leisgyviai žmonės, tikėjosi išgelbėjimo, tačiau, atvykėliai, tikėdami, jog padės vargšams nesikankinti, ir, patys, vengdami užsikrėsti mirtinga liga, padegė dar gyvus kaimelio gyventojus, leisdami jiems sudegti gyviems. Kaimiečiai mirtį pasitiko su malda, dar niekada atėjūnams negirdėta kalba, kuri tapo galingu prakeiksmu, ir naujos rasės gimimo priežastimi. Septyni pirmieji ifritai, buvo negailestinga visa aplink naikinanti jėga. Ugnies, kurią jie valdė nebuvo įmanoma sustabdyti, užgesinti, o visą naikinantys karšti liežuviai buvo pavojingas ir be galo galingas ginklas. Ifritų magiška ugnis prilygsta dievų amžinąjai ugniai. Tik šios dvi ugnys gali sunaikinti viena kitą. Ifritu tampama kai mirštantis žmogus būna sudegintas gyvas. Ifritais gali tapti tik žmonės. Kai kuriais atvejais galimi ifrito hibridai.
GEBĖJIMAI: - Ugnies manipuliacija - Gebėjimas laikinai tapti nematomais - Ifritai nėra nemirtingi, tačiau gali išgyventi kelis šimtus metų. - Ifritų neveikia nei ligos, nei paprastų ginklų sužeidimai - Ifritai gali sukelti psichologinių ligų simptomus, kas gali privesti prie beprotybės - Ifritai per amžius sukūrė iliuziją, jog yra džinai, žadėdami išpildyti žmonių norus, juos užverbuojant ir paverčiant savo vergais. Deja, nei vienas ifritas per visą istoriją nėra išpildęs nei vieno noro. - Ifrito kraujas nuodingas vampyrams. - Ifritai atsparūs gyvūnų ir arba pavidalų keitėjų įkandimam.
SILPNYBĖS: - Ifritai bejėgiai prieš kito ifrito ugnies magiją, ir prieš amžinąją ugnį (raganius ir Dievus). - Ifritus gali nužudyti tik kitas ifritas arba raganių magija. - Ifritai alergiški sidabrui. Tai jų nenužudo, tačiau laikinai sustabdo. - Raganių magija ir įtaiga gali įkalinti Ifrito mintis, todėl jie gana nesunkiai gali tapti raganių "vergais".
NEED TO KNOW - Pomirtiniame pasaulyje įkalintos sielos į žemę trumpam sugrįžti gali tik kitai sielus atvykus - pasisavinant jos dar likusią žemiską energiją. Iš to nuo seno atsirado aukojimo dievams ritualai. - Visos antgamtinės būtybės gali dalintis savo galiomis vestuvių pagalba. Pvz jei vampyras ir raganius susituokia, jie tampa hibridais, nors antrosios pusės galios jiems veikia itin silpnai, dėl to raganius niekada neturės ilčių ir nejaus alkio, o vampyras negalės suvaldyti magijos. Vestuvių metu, atliekamas jungtuvių ritualas, perimtas iš senų laikų, tad jei tai tebus "susirašymas" ar vedybos, įvykusios be meilės ir noro, galios nesidalins. SVARBU galia dalinasi tik tie, kuriem vestuvės yra pirmos. Antrų trečių ir kitų vestuvių metu ši magija neveikia. -Taip pat pasaulyje egzistuoja magiški daiktai, per amžius užkerėti raganų naudotis žmonėms apsisaugojimui. Tai gali būti bet kas. Pvz žvakė kurios liepsna panaikina magiją patalpoje. Arba taurė, kurioje bet koks skystis virsta nuodais ir pan. Tačiau šie daiktai išsibarstę po pasaulį, ir ne visiems žinomi.
|